SZOLGÁLTATÁSOK & DÍJAK

Szolgáltatásainkat az egész üzleti ciklusban nyújtjuk, a szervezet felállításától kezdve a tényleges működésen át a felszámolásokig.

Elsődleges prioritásunk az ügyfeleink igényeinek kielégítése, melyeket a helyi megfelelőségi gyakorlatokkal biztosítunk. Azonnal reagálunk az ügyfelek igényeire, és azonnali szakmai megoldásokat kínálunk.

Ügyfeleinknek személyre szabott, professzionális szolgáltatásokat kínálunk az alábbiak szerint:

Számviteli szolgáltatások

Legyen szó helyi vagy nemzetközi számviteli előírásokról, biztosítjuk hogy a számviteli nyilvántartások megfelelően kerülnek kialakításra, naprakészek és rendszeresen ellenőrzöttek.

  • Cégindulással kapcsolatos támogatás: A befektetők tipikusan nincsenek tisztában azokkal az adminisztratív kihívásokkal, melyek egy új üzleti tevékenység magyarországi beindításával és működtetésével kapcsolatosak. Jelentős tapasztalatunk van Ügyfeleink helyi jogszabályi előírásoknak megfelelő adminisztratív folyamatainak kialakításában.
  • Számviteli és adószabályok szerinti nyilvántartások vezetése: Bármilyen funkcionális devizanemben kialakítjuk és vezetjük a számviteli nyilvántartásokat, melyek megfelelnek mind a menedzsment jelentési igényeinek, mind az adójogszabályi előírásoknak. A számviteli nyilvántartásokat akár irodánkban, akár Ügyfelünknél tudjuk vezetni.
  • Beszámolók és bevallások készítése: Éves és közbenső beszámolókat készítünk, valamint az előírt időközönként benyújtjuk a bevallásokat az adóhatóság elektronikus bevallási rendszerén keresztül.
  • Könyvelés és adónyilvántartások felülvizsgálata és auditra felkészítése: Egy potenciális adó-, vagy éves  / belső auditra való felkészülés keretében átvizsgáljuk az adó-, és számviteli nyilvántartásokat. Az átvizsgálás során feltárt hiányosságok megoldására javaslatot teszünk.
  • Menedzsment és IFRS riportok készítése: Havonta / negyedévente zárjuk a számviteli nyilvántartásokat és jelentéseket készítünk a vállalatcsoport előírásai vagy IFRS standardok szerint.

Adminisztratív szolgáltatások

Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk az üzleti adminisztráció illetve cégképviselet terén; ezért teljes mértében tudunk menedzselni projekt-társaságokat. Nem bejegyzett társaságok adminisztrációjához szükséges speciális tudással és tapasztalattal is rendelkezünk.

  • Cash flow menedzsment és pénzgazdálkodás: Az Ügyfél igényeihez igazodva különböző aláírási jogosultságokkal hozunk létre és kezelünk bankszámlákat elektronikus banki alkalmazások használatával. Folyamatosan nyomon követjük a társaság készpénz pozícióját és előrejelzéseket készítünk a finanszírozási igény meghatározásához.
  • Számlázás és utalási funkciók: Ügyfeleink nevében kiállítjuk számláikat és figyeljük azok pénzügyi realizálódását. Nyilvántartjuk és kifizetjük a szállítói számlákat az előre egyeztetett korlátozásokkal.
  • Bér-, TB és munkaügyi elszámolás, dolgozói nyilvántartások: Teljeskörű bérelszámolási és személyügyi nyilvántartást végzünk; teljesítjük az adó-, TB és nyugdíj alapok felé a bejelentési és bevallási kötelezettségeket, kezeljük a munkavállalói költségelszámolásokat illetve a bérek, adók és járulékok kifizetését Ügyfeleink nevében.Olyan bérszámfejtési rendszert használunk, mely támogatja az adatkapcsolatot az Ügyfél munkaidő nyilvántartó rendszerével, és olyan bérfeladásokat készít, melyek beolvashatóak az Ügyfél számviteli rendszerébe. A használt bérszámfejtési rendszer automatikusan készít banki utalási jegyzékeket és elkészíti az adóhatóságok felé a bevallásokat.
  • Központi ügyintézés, cégképviselet biztosítása: Székhelyet biztosítunk Ügyfeleinknek valamint kézbesítési megbízottként átvesszük minden hivatalos levelezését. A bejövő postát feldolgozzuk és időben értesítjük az Ügyfelet minden releváns dologról.
  • Tisztségviselők biztosítása: Igény esetén ügyvezetői vagy igazgatósági tisztséget vállalunk, képviselve az Ügyfelet a különböző hatóságok illetve harmadik felek felé.

Tanácsadási szolgáltatások

Olyan szakértői csapattal dolgozunk, akik különböző iparágakból és országokból származó Ügyfelek helyi jogszabályi megfelelőségének biztosításával szerezték a tudásukat és tapasztalatukat. Biztosítani kívánjuk Ügyfeleinknek, hogy profitáljanak ebből a felhalmozott tudásbázisból.

  • Tanácsadás: Mindennapi számviteli, adó illetve jogi megfelelőségi kérdésekben tanácsokat adunk Ügyfeleink számára.
  • Folyamatok felülvizsgálata és fejlesztése: Segítünk megtervezni, kialakítani és működtetni Ügyfeleink adminisztratív funkcióit, valamint segítünk felmérni és optimalizálni a meglevő folyamatokat.
  • Ideiglenes munkaerő biztosítása: Olyan szolgáltatást ajánlunk, ahol egy vagy több szakemberünket az Ügyfél számviteli csapatába delegálunk, és akik az Ügyfél direkt felügyelete alatt dolgoznak. Ez többletforrásokat biztosít évzárási vagy audit időszakban vagy ideiglenes megoldást jelent hiányzó munkaerő pótlására.
  • Végelszámolási szolgáltatások: Ha Ügyfél a helyi működés megszűntetése mellett dönt, végelszámolót biztosítunk és menedzseljük a teljes végelszámolási folyamatot az ügyvédekkel és a különböző hatóságokkal együttműködve.
  • Egyéb szolgáltatások: Külön megállapodás keretében egyéb kiszervezett szolgáltatásokat is elvégzünk Ügyfelünk számára.

Díjak

Tudatában vagyunk annak, hogy szorosan együtt kell működnünk Ügyfeleinkkel költségeik csökkentése érdekében, magas színvonalú szolgáltatások nyújtásával. Együtt kívánunk nőni Ügyfeleinkkel olyan díjstruktúra kialakításával, mely minden körülmények között igazodik a cégük méretéhez és működéséhez.

Alacsony működési költségekkel operáló, magántulajdonban álló társaság vagyunk, akik cégük jövőbeni növekedésébe fektetnek, ezért versenyképes díjakat ajánlanak.

A fix és óradíjas elszámolást kombináló, átlátható díjstruktúrával rendelkezünk. Előre megállapodunk mindazon szolgáltatásokat tekintve, melyeknél eltöltött idő alapon számolunk el.