AccountantZ Kft. egy újonnan alapított, független számviteli szolgáltató társaság, mely az üzleti adminisztrációs szolgáltatások terén szerzett több mint 20 éves tapasztalatot kombinálja azzal az egyértelmű szándékkal, hogy személyre szabott szolgáltatásokat nyújtson olyan társaságok számára, melyek kiszervezik adminisztratív funkcióikat.
RÓLUNK
Kik vagyunk?
Miért mi?
Különböző iparágakból és országokból származó Ügyfeleknek dolgoztunk, tudjuk hogy Ügyfeleink igényei eltérnek egymástól. Ezért személyre szabott szolgáltatásokat nyújtunk, az együttműködés kezdeti fázisában az Ügyféllel szorosan együttműködve alakítjuk ki a szolgáltatási csomagot és határozzuk meg a szükséges erőforrásokat.
Munkafolyamat-kezelő rendszerünk biztosítja az ügyfél-igények és a szolgáltatott információ visszakereshetőségét, valamint Ügyfeleink részesei lehetnek és aktívan felügyelhetik az általunk végzett folyamatokat.
Amennyiben igénylik, közös platformon dolgozunk Ügyfeleinkkel, azok rendszereit használva.
Minden esetben egy olyan kapcsolattartó személy kerül kijelölésre az Ügyfél részére, aki teljesen átlátja a folyamatokat valamint az általunk nyújtott szolgáltatásokat. Nincs több szintű ügyfél-kiszolgálás, minden csoport-tag közvetlenül dolgozik az Ügyfélnek.
Folyamatosan képezzük munkatársainkat, hogy tudják és alkalmazzák az aktuális jogszabályokat valamint a kialakult gyakorlatot munkájuk során.
Átlátható és folyamat-orientált működést alakítunk ki Ügyfeleinknek, melyet a partnerek folyamatosan felügyelnek és fejlesztenek.